.

Djevojka i momak se voze na motoru…

DJEVOJKA: "Nemoj tako brzo voziti, smanji…"
MOMAK: "Ne, bas nam je dobro."

DJEVOJKA: "Nije mi dobro, molim te…"
MOMAK: "Kazi mi da me volis…"
DJEVOJKA: "Volim te i ti to znas."
MOMAK: "Zagrli me…" (djevojka zagrli momka)
MOMAK: "Skini mi kacigu sa moje glave i stavi sebi na glavu, molim te…"

SLIJEDECE JUTRO U NOVINAMA:

"Motor je imao saobracajnu nesrecu, jer su otkazale kocnice.
Na motoru su bile dvije osobe.
Jedna je poginula, a jedna prezivjela…"

A PRAVA ISTINA JE:

Momak je na pola puta shvatio da su kocnice otkazale, ali nije zelio da kaze djevojci. Zelio je posljednji put od nje cuti rijeci VOLIM TE, i posljednji put osjetiti njen zagrljaj. Zatim joj je rekao da stavi njegovu kacigu, jer je znao da ce onda ona prezivjeti… iako je to znacilo da ce on poginuti…

VOLIO JU JE VISE OD SVOG ZIVOTA…

Sutradan je djevojka presjekla vene…

VOLJELA GA JE VISE OD SVOG ZIVOTA…

jasmina08
jasmina08@hotmail.com

3 komentara

Komentariši